مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-28سياسي

گریه بر امام حسین (ع) از راه های رسیدن به کمال است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دو راهِ رسیدن به کمال برای انسان وجود دارد، گفت: یکی از این دو راه، گریستن بر ماتم امام حسین (ع) است.

- سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دو راهِ رسیدن به کمال برای انسان وجود دارد، گفت: یکی از این دو راه، گریستن بر ماتم امام حسین (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه عاشورایی سمنان به میزبانی مصلای مرکز استان و با حضور مردم متدین و خداجو و عزادار، با اشاره به فضیلت عزاداری برای امام حسین (ع)، تاکید کرد: دو راه برای رسیدن به کمال برای انسان وجود دارد که یکی از آنها گریستن بر ماتم امام حسین (ع) است و دیگری نماز شب که آن هم از سیره ساحت مقدس اباعبدالله (ع) محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به خوبی اتصال معنوی که مسلمانان با عبادت و احترام به اهل بیت (ع) دارند را می داند، افزود: دشمن به خوبی می داند که اساس اتصال زمین به پروردگار قرآن است و لذا ما می بایست عمل به قرآن کریم را مد نظر قرار دهیم.

امام جمعه سمنان ضمن اشاره به قیام امام حسین (ع) بیان کرد: حادثه عاشورا درس های فراوانی داشت که یکی از آنها ایستادگی در برابر ظلم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریه بر امام حسین (ع) از راه های رسیدن به کمال است

گریه بر امام حسین (ع) از راه های رسیدن به کمال است